Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2009


Ε,χμ,λίγο διακριτικότητα δεν νομίζω ότι θα έβλαπτε..Ε κύριε φίδι μας,κύριε..όχι δα κυρία φίδι μας.Ο διάβολος είναι γυναίκα τελικά Ρωτήστε και το παπά,για αυτό δεν έχουμε παπά γυναίκα λέμε τώρα,μη παίρνεις και όρκο

2 σχόλια:

  1. η διαβολογυναικα λοιπον... δεν ειν'κακο ..
    απο την αλλη παλι οπως και να το κανεις ο διαολος ειναι διαολος,κι αμα σου μπει μεσα σου
    οτι φυλλου και ναναι ...αστα να παν στο διαολο !
    (μου'ρχεται λιγο δυσκολο να πω στην ...)
    οσο για τον αντρα παπα τωρα ησυχασα...
    μια χαρα ειμαστε στην αγγελικα πλασμενη αγκαλια
    της εκκλησιας με τους αγιους εκπροσωπους της να διαγουν βιον θεαρεστον ! εδω οι γυναικες δεν θαχαν να προσθεσουν ουτε λιθαρακι...
    ολα καλα σου λεω ,ολα well done ..
    μονο που μας κολασες νυχτιατικο με τον Michelangelo...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για να πω τη μαύρη μου αλήθεια, δε νομίζω πως πρόκειται για θηλυκό διάβολο, τουναντίον θα έλεγα. Προφανώς, η αναψοκοκκινισμένη Εύα μας ήταν έτοιμη να υποκύψει στην "αμαρτία" και το θηλυκό χέρι απλώνεται μάλλον για να την αποτρέψει. Ο Αδάμ, απ' την άλλη, που η θηλυκή ύπαρξη τον έκοψε πάνω στο καλύτερο, απλώνει το δικό του χέρι για να της βγάλει τα μάτια. Σύμμαχός του, ο φίδης-διάβολος, που προσπαθεί να "εξουδετερώσει τον εχθρό"...
    Δεδομένου ότι στον παράδεισο υπήρχαν μονάχα δυο άνθρωποι, υποθέτω πως ο Μιχαλάκης θέλησε να δώσει ανθρώπινη υπόσταση στην ανθρώπινη συνείδηση και βέβαια, της έδωσε μορφή θηλυκή :-)
    Η συνείδηση, λοιπόν, είναι αυτή που στερεί την απόλαυση απ' τον Αδάμ, αγγίζοντας την Εύα. Χωρίς συνείδηση δεν υπάρχει ηθική (...και τούμπλαλιν?) και χωρίς ηθική δεν υπάρχει αμαρτία. Εεεε ? :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή